the loneliest city of all

Nu har jag slagit in min nästsista julklapp, diskat, varit på ica två gånger, sorterat tvätt och kollat på skidskytte. Om några minuter så ska jag springa ner i tvättstugan och jobba jobba jobba. Sen ska jag försöka hinna med lite annat viktigt. Går bra nu!

Ikväll kan det hända att jag ska få äta mat! Jag minns helt ärligt inte när jag åt mat sist. Alltså riktigt jävla mat. Ja tänk hur det har blivit... När jag var sambo var det roligaste jag visste att handla, förbereda och laga mat. Men när man är själv känns det verkligen helt värdelöst. Fast det kan ju bero på mitt way too lilla kök med, haha.


Kommentarer
agge

agree

2010-12-16 @ 20:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0