sing us a song tonight

Klockan är mycket och jag har precis kommit hem efter en väldigt trevlig kväll. Julbordet i Hillsta var som vanligt gott och sällskapet av högsta klass. Tacksam!

Klockan 19:OO var det som vanligt bingolotto med Emilia och Nicklas. Vår egna lilla kock hade med sig vitglögg och nybakade saffransskorpor! Men as usual blev det ingen vinst. Fast det glömde vi bort rätt fort med Beck, yatzy och en massa kortspel.

Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar städa, diska och baka imorgon. Behövligt.

Ibland vet jag inte vad jag ska tro. Och jag vet inte vad jag vill tro heller. Jag vet inte ens vad jag hoppas på. Det enda jag vet är att jag inte vill att någon ska må dåligt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0