jag vill plugga matte nu


Godmorgon! Jag har varit vaken sedan O9:OO och det är ett stort framsteg för att vara Sara. Morgonsnusen och kaffet har gjort sitt och nu känner jag mig riktigt glad och redo för en dag med min fina Emilie(a). En redigan p-walk är överst på schemat.

Emilia ska läsa matte C snart, och eftersom jag är världens sämsta människa när det gäller matte ser jag min chans här. En pluggkompis som kan... hjälpa mig. Jag hade stödmatte i högstadiet och var väldigt nära ett IG. Och på gymnasiet klarade jag knappt matte A. Jag minns inte varför jag blev godkänd ens? Hur som helst har jag kommit på att det är värt att ge matte B en chans eftersom jag vet att det är ett krav på de flesta utbildningarna. Jag blir impad av mig själv. Helt tagen. You go girl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0