jag vill inte göra illa dig

Satan vad tiden går fort! Jag har inte suttit vid en dator på två dagar nu, och det är något som inte brukar funka för mig. Men i helgen har vi haft så sjukt fullt upp att vi knappt hunnit sova nått ens. Det har varit jobb, utgång, hockey, gitarr, bingolotto, kortspel och mycket mer. Väldigt trevligt och spännande! Men det sätter sina spår...

Och jag börjar bli lite less på bingolotto. Igår var vi sex personer här hemma hos mig och spelade men inte en enda jäkel vann. Hur sjukt är inte det? Så jääävla uppgjort.

Nu så ska jag göra mig klar och åka in till stan på ett möte. Sen ville mormor få lite slingor gjorda. Och när jag kommer hem vet jag en som behöver sova igen några timmar. Och någon som behöver städa, tvätta och    få ordning på en hel del saker.

jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte göra illa dig, hur gööör jag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0