ja nu är det fredagsmys

Gissa vem som vaknade klockan O5:4O helt av sig själv imorse? Det var inte igår om man säger så. Och klockan O6:58, för att vara extremt jätteexakt, tog jag en promenad till Emilia. Där bjöds jag på gröt, varm oboy, mackor och juice framför julkalendern. Ja ibland är hon ju helt underbar den tjejen. Med betoning på ibland.

Hela morgonen har vi ägnat åt julgodisbakning. Emilia kommer att protestera när hon läser detta. Så det är nog lika bra att jag erkänner att jag mest satt, åt och sov.
Men jösses vad en powernap kan göra underverk. Nu har Emilia tröttnat på mig och lagt ett enormt ansvar på mina axlar, jag håller nämligen på att koka pasta till henne medans jag sitter här. Så det är bäst att jag sköter mig. Visar lite bilder senare ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0