it's anything but simple

Vilken mysigan Lördagsmorgon jag haft, med kaffe i "sängen" framför sprinten i Düsseldorf. Och nu är det herrarnas skidskytte. Det klart bästa med vintern är ju verkligen skidåkning. Givetvis i soffan. Eller på Marlenes skidträning med Erica?

Nu ska jag snart gå upp till Norrvägen där det är någon slags förfest. Men jag ska försöka smyga undan och kolla på hockey. När jag kommer hem ikväll ska jag nog baka pepparkakor, lyssna på julmusik och slå in julklappar. Jag har verkligen ingen julkänsla så det är väl på tiden att göra något. Och jag ska tänka så lite som möjligt.


Kommentarer
erica

det var en redigan träning de! men en gång om året räcker :P

2010-12-05 @ 20:18:26
URL: http://ericaajonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0