it is one of those days

Hujeda mig, vad jag inte sitter vid datorn ofta längre. Men det är skönt, det är så himla mycket annat nu. Gårdagen var underbar med mina fina i stan. Massor med skitsköna kap, fika, skratt och gamla minnen. Och att allt avslutades med att jag ramlade i bussen och slog huvudet gjorde ju inte dagen sämre precis, hahahahah.

Dagen fortsatte att vara bra med en biltur och "hard work work", sen när vi kom hem på kvällen hade jag fått blommor. Världens finaste. Och jag som aldrig har fått så mycket som en maskros i hela mitt liv! Förutom när jag fyller år då såklart, men åh, vad glad jag blev. Firade med pizza, en skön film och lite gitarrlir. Rätt perfect dag...

Snart kommer min fina kusin på besök och vi ska sen vandra vidare till "morfar" och julstäda lite. Känner mig trevlig som går dit istället för hem till mamma där min riktiga morfar är på besök. Men sånt är livet, allt är inte lätt. Och när det väl passar... så ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0