i have just seen a face

Vad skönt det är när dagarna fylls med så mycket annat än datortid. Jag har hunnit med mycket de senaste dagarna. För det första har jag klippt av mig allt hår. Eller min egna fina och bästa frisör har gjort det. Vi vet sedan tidigare att det brukar sluta i panik/ångest/depressioner/löshår när Marlene klipper mig, men nu är hon ju faktiskt frisör på riktigt. Och hon klippte så himla bra, bara det att jag avskyr att ha kort hår. Men det var mer än behövligt. Sen kommer det ju förhoppningsvis att växa!

Jag har även hunnit med lite mellandagsrea. Vissa fyndade nödvändiga smink- och hårprodukter medan andra slog på stort och köpte en mobil och en gitarr, hahahah.

Nu ska jag skynda mig att färga håret och plocka undan lite hänne. För ikväll är det fäzzzth. Mina underbara tjejer och grabbarna grus. Sedan blir det nog bockarna-na.



Kommentarer
erica

nu vill vi se en bild sara! :)

2010-12-29 @ 17:52:17
URL: http://ericaajonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0