i am lost and insecure

Trots att det knappt gick att titta på hockey hemma med sex fulla och skrikandes människor som även ville ha skjuts mitt i matchen, hann jag iallafall se när Brynäs vann. Och vem tippade på resultatet 2-3 om inte jag?! Jösses, jag är ju en expert.

Annars är det inte bra alls. Jag mår verkligen inte bra. Jag har sådan fruktansvärd ångest över allt. Även fast jag inte borde, egentligen. Men jag kan inte hjälpa det, jag kan inte hjälpa att jag känner mig delaktig och dum i huvudet. Jag vill inte att någon ska må dåligt. Jag vill inte att någon ska hata mig. Och jag vill inte hata mig själv. Men det är svårt, så fruktansvärt svårt. Absolut inget i detta är rätt eller lätt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0