hade nästan gett upp

Jag har visst inte tid att sitta vid datorn längre! Det är jobb, underbara människor, yatzy och sömn som tar upp all min tid nu. Och jag kan verkligen inte klaga. Fint...

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet, det var verkligen mycket folk på Dackås idag, men satan vad vi lyckades lösa allting bra. Full fart hela tiden, och massor med mat. Men så fort vi stängt och ska städa blir allt så himla bra. Musik på högsta volym, en efterlängtad snus och mycket skratt. Fast det var väl inte såå bra att jag "kastade" stearin på hela golvet som inte gick bort. Hahaha. Äsch det löser sig nog.

Imorgon så är jag ledig, och då ska det hinns med lite mellandagsrea hade vi tänkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0