hade mycket att säga

Dagens stora händelse blev inställd. Vi skulle nämligen ha åkt skridskor och försökt spela hockey idag, men helvetesvädret förstör ju mer än bara bilar. Jag som har fått en fin klubba av Niklas och allt. Men istället åkte vi in till stan och bowlade lite. Eller åkte och åkte. Att köra på ettan med gasen i botten känns ju inte helt okej va. Och bowlade vi ens? Tolkningsfråga. Hur som helst, det får gärna gärna sluta snöa nu.

Nyss blev jag lämnade med ett enormt diskberg. Och eftersom jag inte vill verka mer ynklig än vad jag redan är måste jag se till att få undan det tills grabbarna kommer tillbaka. Pizza och hockey sen låter ju inte helt fel en Lördag som denna. Ellerrrrrrr?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0