ernst kirchsteiger-dags


Idag har jag haft en mysig dag. Fint morgonmys med blåbärssoppa och yatzy med Emilia, innan jag tog bussen till stan och träffade min lille(?)bror och fina svägerska.

Jag och Frida har nu fixat klart alla julklapparna, gudars så skönt. När jag kom hem blev jag tvungen att använda min fula ljusslinga ändå. Jag hade tänkt låna mormors, men den funkade inte. Och mitt i allt så råkade jag ju välta hela julgranen, så nu är hälften av alla barr borta. Men detta får duga för iår,      lite mysigt är det ju trots allt.

Nej nu ska jag slänga mig på soffan och fortsätta mysa framför Jul med Ernst, min älskade gubbe. Sen ska jag slå in den allra sistaste julklappen och bara njuuuuuuta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0