en gra-aa-a-aa-n yeah


Titta vilken fin gran vi var ute och högg igår! Jag, Frida, Emilia och Mattias åkte upp till mamma och laddade upp med storstövlar för att sedan bege oss ut i mörkret och tjuvhugga en gran. Jag vill egentligen säga att det var jag som högg ner den. MEN, jag fick iallafall hålla i en yxa och lysa med lampan. Ja, nu är det bara lite ljus som saknas. Det gjorde vi bra gänget. Sen att jag råkade slänga granen i ansiktet på Frida för att gömma den för en bil som kom förbi, är ju sånt man från räkna med va!

Idag måste jag verkligen få tag på en tvättid. Fast det brukar inte vara så svårt här, det svåra är att man måste klä på sig och gå ut i kylan. Men det fixar vi,   kom igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0