effektiva days med E.L




Dom senaste dagarna har jag verkligen imponerat på mig själv! Och allt tack vare Emilia. Jag tror nästan att vi börjar bli vuxna på riktigt nu. Något händer verkligen!

Idag har vi varit på CUL och anmält oss till en varsin mattekurs (jag är stum) som vi förhoppningsvis får börja läsa i Februari. Tack och lov hade dom en matteverkstad där man kan få extra hjälp. När vi var klara där träffade vi Frida och Mattias för en fika, och efter blev det julklappsshopping. En himla skön och rolig dag har vi då haft.

Speciellt roligt var när jag och Emilia bjöd på pingisuppvisning inne på Clas Ohlson. Jag tror jag vet vårt nästa mål Emilia! Att börja spela pingis på fritiden och bli proffs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0