don't turn around now

Trots att vi kom 25 sekunder sent till matchen och missade Brynäs första mål, var det en trevlig kväll med vinst och allt. Fick även kika på ett tight litet hockey-ass ju.

Nu är jag hemma och ska snart lägga mig. Det är mycket som snurrar i huvudet och det bästa är att bara få komma bort från allt i några timmar. Nog för att det finns där när jag vaknar igen, men det finns inte mycket annat att göra åt saken.     Så är det.

Och eftersom min statistik har skjutit i höjden dom senaste dagarna funderar jag på att lösenordsskydda bloggen. Det känns inge vidare kul med arga anonyma läsare som egentligen inte alls vet något om mig och hur allt ligger till. Jag lyssnar hellre till människorna som står mig nära, som är inblandade i verkligheten och vet hur allt är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0