dan före dopparedan !

Klockan är strax efter O8 och jag är vaken. Men det kändes lika bra att gå upp när man fick en töran macka i handen och ett glas juice. Dessutom är jag rätt pigg!??!

Sen tycker jag ju att det är lite mysigt att vara uppe när det är mörkt med tända ljus, en julgran som lyser och en kopp kaffe. Det är bara det att jag jämt brukar glömma bort det när klockan ringer på morgonen ju. För jag är en mycket erfaren snoozare.

Om några timmar ska jag åka och jobba. Jag förväntar mig kaos. Värsta sortens. Men vad gör det, när jag får komma hem till min lägenhet med fina vänner och njuta framför bingolottos uppesittarkväll? Dan före dopparedan brukar vara en finan dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0