based on a true story ?

Nu är jag nyduschad och nyäten, fläskfilén från igår satt ju som en smäck. Jag har precis hämtat bilen uppe hos mamma och pappa, det var visst många som ville ha skjuts av mig ikväll. Och det är väl klart att man ställer upp för laget,     hahahahah.

Medan jag väntar på att min första passagerare ska komma hit tänkte jag spela lite gitarr. Och kanske ta en liten powernap? Dagens största upptäckt är utan tvekan att powernaps verkligen är något för mig... Fast det innebär inte att jag ska powernapa direkt på morgonen när klockan ringer och sedan kliva upp på dagen. Okej Sara?!?

...det finns så mycket jag skulle vilja säga till dig, men du vill förmodligen inte lyssna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0