bara att kämpa vidare

Efter en natt som kändes väldigt bra sitter jag här och gråter. Nej, jag tycker inte synd om mig själv. Jag är bara så ledsen, trött, orkeslös och allt tar så jävla hårt. Jag är inte mer än människa, en känslig människa, som känner lika som alla andra.

Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Nog för att det gör väldigt ont när människor jag inte ens känner skriver dumma saker om mig, men huvudsaken är att jag vet hur allt ligger till. Och jag delar gärna med mig av det om någon skulle fråga mig, prata med mig och kanske till och med förstå mig. Men ja, kommentarer utan grund och någon rättvisa är inte något som precis kommer förbättra saker och ting.


Kommentarer
emilia

Jag tycker att du har helt rätt och vi står bakom dig i det här! Jag tycker du är en alldeles

utmärkt människa precis som du är och det vet jag att fler tycker, annars skulle det aldrig ha blivit såhär. Du borde inte lägga så stor vikt som du gör vid vad de andra säger och tycker för jag som vet vem/hur du är och vet att inget av det där stämmer.

stå på dig så lovar jag att det kommer bli bra.

för du har alltid oss som älskar dig oavsett!

Puss puss din älsnklings ems!

2010-12-22 @ 14:22:44
sara

Tack min älskade ängel. Jag är så himla glad att jag har dig, och det är så skönt att lyssna på dig. Du förstår, och vet precis hur allt ligger till. Jag vet att jag bryr mig för mycket om hur alla andra känner och tycker, men det är svårt, även fast jag vet att det inte är mitt fel. PUSSSSSSS!

2010-12-22 @ 14:27:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0