allting går ju att leva för

Efter en dag inne i hudik känns allt helt plötsligt rätt okej. Mötet gick bra, ja jag tror faktiskt att den där gubben älskar mig lite. Dessutom tyckte han att jag var smart. Och det är man inte direkt bortskämd med att få höra. Men nu har jag åtminstånde några planer för framtiden. Fast det hade jag ju förra året med, och taadaa - se nu!

Nej, dags att gå och handla. Lite nötter, någon amaryllis och snus. Kanske lite mat också. Mina gäster börjar klaga mer och mer på att dom alltid får vara hungriga här.

Sen ska jag städa, lyssna på julmusik, slå in julklappar, baka pepparkakor och posta några julkort. Det känns lite som att det är ett måste, den första julen man bor själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0