vilket fin dag .

Nu har jag levt i 20 långa år. Och jag kunde inte upplevt ett bättre firande eller en bättre dag. Vilka otroliga människor jag har runt omkring mig. Åh, jag är så lycklig.

Att jag började jobba klockan 05:00 gjorde verkligen ingenting alls. Lätt bästa passet. Och innan jag gick hem blev jag glatt överaskade av världens gulligaste arbetskamrater med sång, blommor och en underbar present. Sedan har det bara fortsatt. Med fina vänner, familjen och släkten. Mycket tårta också såklart, hehehe.

Jag är nu alltså ett år rikare, en dator rikare, nästan femtusen kronor rikare, tre småstadsliv dvd:er rikare, mycket alkohol rikare, massor av fina saker till hemmet rikare och mycket mycket mer saker rikare. Men framför allt är jag väldigt rik på kärlek och tacksamhet. Så jag ska nog passa på att lägga mig nu innan det spårar!

PS, jag har världens bästa vän, och världens finaste tavlor som betyder sjukt mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0