vi gnäller too much .

Jag har en kompis, och vi gnäller lite för mycket tillsammans ibland. Hur kan vi sitta och tycka synd om oss själva när livet leker världens roligaste lek med oss? Jag säger då det, vi får sluta upp med gnällandet älskling. Och hur bra hade vi det i helgen? Just det. Det flyter. Speciellt runt femtiden på mornarna. Då är vi ju kung.

Att köra en tvådagars har blivit vardagsmat för mig känns det som. Nu har jag varit i Ljusdal fem helger i rad, inte en lugn stund alls. Och det är ju så sjukt roligt allting.

Nu är jag hemma i min lägenhet. Jag har både ny tv och nyan dator här nu. Så jag stortrivs verkligen. Men snart låser jag dörren och beger mig till sveriges mitt. Vi ska ju tatuera arslet imorgon, hehe. Men efter morgondagen är det roliga över för ett tag, en jobbvecka inklusive jobbhelg väntar. Oj nu blev det lite gnäll igen, sorry.



Kommentarer
Anonym

absolut att vi gör. men ibland verkar det onekligen inte vara i onödan..

2010-08-02 @ 14:54:42
URL: http://maarlenepersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0