vad jag bryr mig om .

Men titta, nu är äntligen "imorgon" här. Perfekt. Jag och mamma ska gå en sväng på stan och mysa, måste göra ett och annat klädbyte. Och i eftermiddag kommer min kära vän hem från stockholm, så vi får se hur resten av dagen ser ut. Det är inte driekt åka-ut-till-stugan-och-mysa-av-sommarens-allra-sista-dagar-väder va?

Det kan också hända att det blir bockarna en sväng ikväll, beror alldeles på om jag har fått lön och hur jag känner mig i huvudet. Jag vaknade med huvudvärk två gånger imorse, tog två tabletter båda gångerna men jag är fortfarande inte helt hundra. Men det är jag väl egentligen aldrig i huvudet, hehehahöhöh. Vad gör det!

Nu ska jag äta lite innan mamma kommer och hämtar mig. BRARE... HÖRS... HAJ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0