the one and only .

Vilken tur jag har som har en vän som hämtar mig på nätterna, får mig att må bra, skrattar med mig, gråter med mig och allt sånt. Och jag vill inte tänka på hösten...

Idag har jag haft en rätt bra dag på jobbet. Det bästa var att få servera min idol, the one and only Per Persson i Perssons pack, en varm smörgås. Då var jag bra nog stollig. Mindre stollig var vi när en fågel bestämde sig för att vara med oss några timmar inne på Dackås. Men med lite bullar ordnar sig det mesta! Goa bulls.

Nu ska jag bädda ner mig i fem timmar innan det är dags att åka och jobba igen. Och när jag slutar imorgon kan det hända att vi drar till Ljusdal för lite party. Men jag får nog hålla mig i skinnet eftersom jag jobbar på fredag, hihi. Hä blir brareru.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0