så jävla ledig .

Nu är det slut på heltidsschemat, vilket innebär att jag är ledig ledig och ledig. Det ska bli så skönt, så otroligt jävla skönt efter att ha jobbat hela sommaren. Men jag kommer fortfarande att jobba lite då och då, så helt slut är det ju tack och lov inte.

Ja, jag ser nog lite ljus i tunneln nu tror jag. Att jag kommer vara ledig så mycket innebär att jag kan bosätta mig ofta i stockholm med dom där snygga blondinerna!

Nu ska jag fira med mig själv att jag varit så duktigt och jobbat hela sommaren. Jag börjar med att vaxa benen (vilken belöning) och sen blir det en lång dusch och mys i soffan med tända ljus. Ehm, är det sånt man gör på helgerna när man inte festar? Kommer verkligen inte ihåg hur en helg utan partyparty ser ut, hahaha kuuuuuung.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0