så jävla duktig .

Klockan är strax efter nio och jag har redan hunnit med att tvätta tre maskiner tvätt och diskat ett stor berg med disk. Hur jävla duktig får man vara egentligen? But a woman's gotta do what a woman's gotta do! Och inte kan jag gå och lägga mig heller, nej tok, för om några timmar ska jag iväg och jobba ett sånt där skitroligt eftermiddagspass EN FREDAG. Men alla helger kan inte vara king heller. Vore körigt.

Men nu ska jag springa ner och kolla till tvätten innan jag tar en liten promenad. Lördag = 08:00 till 16:30-pass och personalfest på det. Vilken dag! Men det ska fasen bli skönt att dra på sig nattlinnet/pyjamasen direkt efter jobbet och köra all in med Linnsan! Hahaha spännande. Men hur matchar man skor bäst med sovkläder?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0