nu är det illa .

Klockan 03:33 inatt fick jag ett sms av min vän, tror du jag blev glad då klockan skulle ringa 03:45? NEJ. Men så fort jag hade läst klart smset rann allt det arga av och jag bara fylldes av värme. Väldigt jobbigt att puppiluran gått och blivit sjuk nu!

Dagen på jobbet har varit hur skön som helst. När jag slutade åkte jag till lilla sjuklingen för att hämta lite Mary Kay grejer som jag beställt. Det var mysigt så länge det varade... Sen träffade jag min fina kusin en snabbis också. Fyndade lite.

Nu sitter jag hemma, nyduschad, och är så jävla down. Allt börjar nog komma ifatt mig nu. Det är inte långt kvar, vad ska hända? Jag blir alldeles yr när jag tänker på allt. Därför ska jag strunta i att laga middag idag, lägga mig på soffan med en chipspåse och titta på massa filmer. Man får faktiskt göra så ibland. Nu är det illa...


Kommentarer
Anonym

MEN SARA!!!

2010-08-06 @ 00:44:18
URL: http://maarlenepersson.devote.se
sara

åååååååå haha :')

2010-08-06 @ 09:15:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0