just talk to me .


Det är inte mänskligt att kliva upp klockan 04:00 på "morgonen". Otroligt att jag bara sovit över en gång egentligen. Men så fort jag kommer till jobbet och får kaffe blir dagen så jäkla bra. Jag älskar att gå hem mitt på dagen. Friiiiii som en fååågel.

Emilia fyller vuxen idag, hipp hipp hurra, så när jag hade slutat åkte vi alla tjejor till henne och fikade en massa götta. Skamligt att vi inte ses oftare än vad vi gör. Men en brakfest snarast möjligt skulle som sagt sitta på sin plats! Skulle inte bli nådigt.

Nu ska jag värma en äcklig paj till middag. Tur att jag har ett gäng wienerbröd i frysen. Känns som att det blir dem + jag framför teven ikväll. Promenad vore bäst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0