just like a tattoo .


Idag har jag haft en overklig dag på alla sätt och vis. Vaknade upp i ljusdal. Yrade runt i arbrå med Marlene. Vi tatuerade oss verkligen. Pirrig och obehaglig känsla, men vi överlevde. Åkte fort hem, skulle med all säkerhet ha tappat körkortet om någon polis såg mig. Och med min tur hamnade jag bakom alla traktorer, lastbilar, övningskörningsbilar och gud vet vad. Jag har nog aldrig haft så mycket panik, eller gjort så många omkörningar... Men jag hann till jobbet. Jaja, en minut sen kanske!

Skönt för mig att det har varit en gudomligt skön jobbdag. Inget stressande alls. Däremot har jag tänkt lite för mycket. Men så blir det ibland, inget att göra åt. Nu ska jag duscha och hoppa direkt i säng, jag har ju ett roligt 05:00 till 13:00-pass imorgon. Egentligen är det grymt, men det det tycker man inte när klockan ringer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0