ja det duger väl .

Jag får nog vara ganska glad över att jag ägnade min lördagskväll åt diskning och tidig sömn. För imorse upptäckte jag hur överfull min tvättkorg verkligen var. Men eftersom jag var så jävla pigg och ickebakis när jag vaknade så gick jag raka vägen ner i tvättstugan och började arbettttta. Visst är det väl lite lite mysigt att tvätta!?

Kaffet blev för starkt. Vad har hänt med mig? Kan jag inte ens koka kaffe nu heller? Jag måste öva upp mig på ett par saker inser jag. Sicken tur att jag har mycket tid.

Idag ska jag ta en efterlängtad promenad iallafall. Lite handling och städning ska jag också hinna med. Men lugn, jag får belöning för allt slit. Marlene kommer hem från storstan och har lovat att mysa med mig. Så det blir utan tvek en fin söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0