fredag den trettonde .

Vilket fin dag jag har haft känner jag. Sov en timme för länge och kom för sent till jobbet. Tacka vet jag alla underbara kvinnor jag jobbar med, annars hade jag kolappsat. Mitt i allt stressande rev jag upp sex små sår på lillfingret också. Man får tydligen betala för sina synder... Nej fy jävla fan vad det är hemskt att sova över!

Otroligt skönt att göra helg klockan 13:00 iallafall. Lyckan försvann dock när jag kom hem och ser att jag fått en fet jävla räkning från ingenstans? Jag blir gälen.

Jag borde kanske dra täcket över huvudet och sova, för jag är ju faktiskt sjukt jävla förkyld som pricken över i:et också. Men det känns inte lockande. Det lockar mer att träffa alla härliga brudar och ha en kanonhelg. Jag får fan hålla ut. Sova kan jag göra sen, som jag alltid säger. Och jag har hört att whiskey är bra mot halsen jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0