en regning fin dag .



Trots allt regn har jag haft en väldigt fin dag. Att vakna upp bredvid min vän var en bra start på dagen (eller natten eftersom jag klev upp klockan fyra). På jobbet var det lugnt och mysigt bara. Åkte hem och umgicks med Marlene en sväng efter det.

Och sen hände det, DET. Jag drog fram dammsugaren, skurmoppen och allt som behövdes för en grundlig städning. Jag minns inte sist det hände, jävligt pinsamt. Men nu är det rent och trivsamt här igen. Och som en fin belöning kom min käre lillebror och ville umgås. Sjukt längesen vi träffades! Är det Olle? Hahaha vad kul.

Så nu är jag nöjd jag. Hoppas bara att blondinen dyker upp ikväll, annars blir det soffan och en skön film. Nu vill jag den här veckan och helgen blir som vi tänkt oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0