don't think twice .

Morning! Satan vilket starkt kaffe jag har kokat. Ooouuhff. Men det är lika bra det så att jag vaknar till liv någongång, skare va så skare om man säger. Rrrrrrrrrrriv.

Annars då? Jag fyller 20 år om tre dagar, men jag längtar nästan inte ens. För det enda som finns i mitt huvud är tanken på att... allt snart är över. Jag är så jävla medveten om att tiden rinner iväg och att mitt hjärta flyttar om några veckor. Men visst finns det ljus i tunneln. Det är bara lite svårt att fokusera på det just nu. Jag kommer att hälsa på favoritblondinerna så ofta jag kan, och dom kommer ju faktiskt att komma hem inom ett år. För annars jävlar! Men nu är det nu Sara, så tyst märe.

Nej usch, det var inget gott kaffe jag kokade idag. Häller ut'et och viker lite tvätt istället, innan det är dags att åka och jobba. Ikväll är det iallafall fotboll, mysigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0