blonda snygga brudar .

Ännu en fin helg i Ljusdal, med blondinerna. Det är faktiskt ganska fult om man tänker på det, alla av brudarna är blonda utom jag. Men vad gör det, helgen har som sagt varit bra på alla sätt och vis ändå. Utom på ett. Självklart går jag och blir sjuk och förstör allt. Okej, inte allt kanske. Men en hel del. Haha. All in next time!

Nu är jag hemma och ska bli helt frisk. Sova otroligt länge imorgon så att jag orkar jobba eftermiddag. Jag jobbar förövrigt min sista vecka nu på heltidsschemat. Både bra och dåligt. Jag kommer att falla ur tempo när jag kommer att jobba så sällan. Det kommer att ta emot de dagar jag måste iväg liksom. Men i början är det nog skönt att få vara lite ledig. Tills friheten blir fööör stor. Men jävlar vad jag jägler...

Tvätt - check. Dusch - check. Disk - inte check. Marlene - inte check. Men jag får fan ta och försöka somna ändå. Livet kan inte vara på topp jämt. Hä gupper på i mittn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0