sunshine .

Jag har panik. Det kliar i kroppen och jag känner mig missnöjd. Solen skiner för fullt och det börjar våras. Fast det är ju inte det jag får panik av. MEN... VI HAR INGEN BALKONG. Jag vill ju sitta på en balkong och sola med en tidning och en kopp kaffe.

Visst, vi har en egen ingång och vi kan ha bord och stolar utanför. Men vem fan vill sitta halvnaken i en loftgång liksom? Nej fyfan, nu är det dags att flytta! Hahahaha.

Snart ska vi bege oss mot stan för vårt lilla extraknäck. Reklamutdelning, som är så jobbigt men så värt det. Ungefär sex timmar i månaden och nästan två lax för det. Bra timlön. Så man får väl bita ihop. Jag vill hälsa på lillebror och Fridis idag också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0