shopping och akuten .


Dagen har spenderats på stan med mamma och kvällen har spenderats på akuten.

Om vi börjar med shoppingen så har jag fyndat, eller ja köpt, massor av bra saker. Dom bästa grejerna fick vara med på en bild, förutom en ny vit tavellist som redan sitter uppe på väggen (nej jag kan inte lugna mä) och massa måste-ha-saker som fönsterputs. En present till lillbror hittade jag också. Vad stor han blir lilleplutten...

Kvällen har som sagt spenderats på akuten med min sjuka pojkvän. Hans fot var alldeles svullen och öm utan att han hade gjort något. Så efter två timmar kom de fram till att det nog kanske är rosfeber. Ikväll ska jag pyssla om min stackars lilla prins! Och några fler det är synd om är hans mamma och pappa som ska flyga till Tunisien på Lördag. Ja, jag ber till allt och alla där uppe att flygen ska få börja gå igen och att vulkanen ska ge med sig. Jävlar vad surt om det skulle bli inställt, fy.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0