hey hey heeeey .

Gårkvällen var mycket trevlig. Vilket himla mysigt hus, och vad mycket lera det fanns där. Det tyckte nog pappa som körde fast också. Tyvärr funkade inte jäger-tricket fullt ut. Kroppen värkte och jag var hur trött som helst, tur att Jessica var så snäll och lät mig åka hem med henne lite tidigare. Väl hemma blev det Sagan om de två tornen, iskallt vatten, tända ljus och choklad. LITE MYSIGT JU.

Idag mår jag prima, men jag undrar om killen som snart kommer hem mår lika fint? Det är två middagar som krockar för oss today, så lösningen blir att vi får äta med våra egna släktingar. Det får funka. Att slippa laga mat uppskattas ju alltid, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0