favvotårtan .


Nu är tårtan klar. Den blev bara LITE ful, men förhoppningsvis är den god iallafall. Men jag är rädd att Mattias kommer att märka att det är pyttelite sylt på ena lagret. Det är egentligen förbjudet på hans favvotårta som enbart ska innehålla mosad banan och vaniljkräm. Dessutom var jag vågad som lade till maränger och röd gelé, för egentligen ska det bara vara geléhallon där. Så det kan hända att jag får stryk!

Nu håller jag på att städa och sen ska jag spela tv-spel. I ett av paketen han fick av mig var det ett golfspel som jag ska inviga nu! För han bad mig faktiskt att lista ut hur det fungerade, gärna för mig. Även fast det ät ett Tiger Woods spel, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0