en bra dag .

Idag har jag och min favvo hunnit med en fika på Dackås, ett snabbt besök på arbetsförmedlingen och gått ett varv på stan och köpt en liten present till my brother. När vi kom hem sprang jag direkt ner till tvättstugan för att kolla när vi kunde tvätta. Och jag tror allvarligt att ingen annan än vi tvättar i det här huset... Det finns alltd tider, vilken tid på dygnet man än känner för att tvätta. Hipp hurra.

Så tre maskiner är precis tvättade och klara, sweet. Nu ska jag bara låta middagen sjunka lite innan jag ska ta en långpromenad. Det finns ingen mer oskönt än att gå då man är proppmätt. Ikväll blir det tvmys med Martin Timell och kanske lite gött té.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0