dra mig baklänges .

Jag har börjat läsa Harry Potter. Det är helt sinnes! Jag trodde aldrig att det skulle hända. Men nu är jag halvvägs in i den första boken och det mesta talar faktiskt för att jag ska klara av detta. Eller ja, det finns två saker som sätter stor press på mig.

1. Alla böcker står här hemma i bokhyllan och väntar, så jag kan inte skylla på det.
2. Mattias vägrar att berätta hur allt slutar, och jag vill ju veta... Så, jag måste läsa.

Hur som haver. Gårdagens firande av Mattias var roligt. Mycket götta, skratt och musik. Vad jag ska göra idag är en annan sak. Det får bli lite vad det blir, tror jag. Men imorgon vet jag iallafall att jag ska åka till Birsta och njuta. Det blir perfekt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0