boyfriend 20 .


Mattias fyller 20 år idag och jag väckte honom med skön sång, paket och en fanta eftersom han inte är vuxen nog att dricka kaffe. Och kommer säkert aldrig att bli...

Nu har han åkt på jobbet, så jag ska sätta igång att storstäda och baka en tårta. Okej, jag ska faktiskt köpa en tårtbotten. Senare ikväll kommer svärmor, svärfar, mamma, pappa, mormor, moster och min kusin hit och fikar. Och förhoppningsvis kommer även lillebror och Frida. Det blir med andra ord proppfullt i vårat lilla hem.


Kommentarer
Carolin

Så man är inte vuxen förrän man lärt sig dricka kaffe? :P

2010-04-08 @ 11:33:59
Sara

Nej, det är man först när man lärt sig dricka rivet kaffe ;)

2010-04-08 @ 11:52:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0