Vi går mot ljusare (mörkare) tider

Vi går mot mörkare tider nu vilket jag verkligen älskar. Det innebär alltså att dessa mörka och kalla hösttider = ljusare och varmare tider för mig.

Hoppas det inte låter allt för psyko.

Just nu är vi hemma hos älsklingen. Vi blev ju som sagt bjudna på middag igår av hans mamma och pappa, på Medelhavskällarn. Och herre min gud vad gott det var, banne mig bland det godaste jag ätit under mina 19 år. Ja jävlar!

Fläskfilé med bea och klyftisar...mmmmm...


Nyss kom vi hem från stan. Jag har köpt massa pyssliga saker som jag ska sysselsätta mig med nu i arbetslöshetens tider. Lite lim, klistermärken, fotoalbum, silverpennor osv. Fick även hem 86 foton som jag beställt igår, bara att köra på.

Nu ska här pysslas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0