Upptagen och arbetslös

Först ska jag berätta att bea-chipsen var helt OK, men inget mer liksom.
Dom smakade bara pyttesvagt av bearnaise och var ganska jävla vanliga.

Nu har jag fått det sagt också, phew.

Annars är jag rätt "upptagen" om dagarna nu. I helgen har jag varit hos mormor och donat och bara myst med henne. Så himla skönt att komma bort och umgås med den underbara människan som lyckligtvis råkar vara min lilla mormor.

Söndagskvällen tog sedan en oväntad vänding:

Jag, mamma och pappa fick följa med forsa if's sponsorer och se Gävle möta
IFK Göteborg i kvällssolen. Bussresan var underhållande och det blev en mysig kväll trots dålig fotboll.

Klockan 21:00 såg jag fram emot att se Komissarien och havet, och vad får jag se? En dåligt dubbad film med poliser som uppträdde som några jävla töntar...

TACKA VET JAG BÖCKERNA AV MARI JUNGSTEDT.

Idag har jag städat hos morfar, torkat ur alla hans köksskåp. Duktig flicka jag är. När vi var klara bjöd han på lunch i stan, och imorgon fortsätter jag med resten av hans lägenhet och hoppas på mer lunch. I'm a very busy girl, okay?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0