Uppe med tuppen

Vem var uppe klockan 05:30 imorse och drack té framför tända ljus? JAG.

Vem planterade en vacker Aloe Vera blomma klockan 06:10 imorse? JAG.

Vem tog en uppfriskande morgonpromenad klockan 07:15 imorse? JAG.

Vem sitter här nu klockan 09:05 och är nöjdast i världen? GISSA 3 GÅNGER.

Vem som helst kan lista ut att jag har varit uppe med tuppen idag, och som jag älskar't alltså. Allt blir så mycket mysigare liksom, än då man vaknar klockan 11:32 med huvudvärk för att man sovit för länge. Kan hända att detta låter mycket mammigt och vuxet, men att vara morgonmänniska är fan the shit alltså.

Nu ska jag dricka lite té igen och göra en macka, sedan ska jag ta tag i städning och tvättning. Sedan får vi se vad denna dagen, kvällen och natten bjussar på...

Höstmys hoppas jag på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0