The plans of today

Godmorgon. Jag stängde självklart av alarmet imorse. Men jag hade inte ens räknat med att kliva upp då, så det gjorde inget. Är man ledig så ska man väl fan få sova som man vill. Ellerhur?

Vafaaaan liksom... Alarm what?

Fast morgonstund har guld i mund sägs det.

Det tycker jag också. Jo jag tycker faktiskt det.
Speciellt när det är så mörkt att man kan tända ljus. MyyyZzzigt....

Dagens planer är ännu oklara. Eller jag vet att jag ska försöka tvinga mig själv att städa på mitt rum lite senare, men efter jag har gjort det är jag öppen för förslag. Antar att jag kommer lata mig som vanligt, hehehe.

Men dags att plocka fram städar-djävulen i sig då, you go girl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0