Ovanligt glad.

Sitter hemma hos älsklingen nu, han är ute och hjälper pappa sin och jag har nyss ätit frukost. Och vet ni, på något sätt känner jag mig ovanligt glad idag.

Det kanske beror på att Brynäs har match ikväll och att jag snart åker till fjälls.

Men, det finns faktiskt ett men här också. Mamma åker till Kreta inatt med sina vänner och jag borde inte vara glad? Visst unnar jag henne att åka och det är så roligt att se hur lycklig och pirrig hon är, men jag kommer ju att sakna henne. Och jag är inte ens hemma när hon kommer hem. Hur inte-kul som helst.

SOL. VÄRME. HAV. DRINKAR...PÅ...BALKONGEN...

Varför beställer jag bara inte en resa själv?

Pengarna, tiden och viljan finns. Men även en pojkvän som inte är lika sugen på att resa, haha. Och den dagen jag reser bort själv... ja dit är det bra nog långt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0