Less på everything

Idag är jag fruktansvärt, otroligt och förskräckligt less.

LESS LESS LESS LESS LESS PÅ ALLT.

e.v.e.r.y.t.h.i.n.g.

Dock har min dag varit bra ute i viaskogarna. Vi har spelat kort och plockat äpplen, hösten är banne mig på väg nu. Men så fort vi åkte hem till detta hus så brakade helvetet lös.

Jag trivs inte här. Det är inget fel på mina föräldrar eller något sånt, men jag känner mig instängd. Allt känns hopplöst, ja jag kan inte beskriva det på ett bättre sätt än att jag känner mig instängd. Jag vill flytta till my own place.

Nu ska jag grina lite till innan jag och älsklingen ska kolla på Sagan om ringen. Undra hur många gånger jag har kollat på den triologin? Men jag tröttnar aldrig.

Tur att jag har världens bästa pojkvän.

Med bra tålamod.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0