Ledigt från ledigheten

Jag har tagit några dagars break.

Det är så jobbigt att vara arbetslös.

Så jag behövde komma bort och vila upp mig.

Jag har varit sjuk också, därför var det extra mysigt att flytta in hos mormor ett tag. Men jag har varit effiktiv ändå må jag säga. Eller ja, nu vet jag inte vad jag syftade på direkt men... det har iallafall varit skönt.

Helgen går i sportens tecken. Fotbollsderby mellan Näsviken och Forsa i eftermiddag och HHC spelar premiärmacth mot Njurunda imorgon. Extra plus är att jag går i gratis och får en varmkorv. Det är la bra gött att hockeyn drar igång.

BBB..... BBBB.B.B.B.B.B

RRRRRRRRRYYYY-Y-Y-Y-Y

NNNNÄÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄÄSSSS


Men nu ska jag se till att gubben min får i sig en rejälan frukost och sen ska jag försöka släpa ut honom på en promenad. Det blir nog dagens största utmaning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0