Kvällsmys med mamma

Efter en promenad i skogen ska vi nu mysa ner oss i soffan med lite té, men innan dess ska jag bara ta en snabbdusch.

Och jag känner mig extra glad just nu efter ett samtal med gullmormor!

Nästa onsdag ska hon och jag bila upp till Åre/Duved där hennes särbo har hus och några stugor. Bara chilla, vara ute och få komma bort lite. Precis vad jag behöver. Även att min kära moster med familj kanske kommer upp dit över helgen då en av kusinerna eventuellt har fotbollscup i Östersund. Men det blir roligt och skönt vilket som. ÄNTLIGEN NÅGOT KUL ATT LÄNGTA TILL LIKSOM.

Och världens mest förstående, fina, underbara och stöttande pojkvän har jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0