Jag har väldigt sjuka humörsvängningar

Från att igår ha kännt att allt var värdelöst och jävligt, sitter jag nu här med en kopp té och tycker att det känns ganska bra ändå. Det är nog som mamma, pappa och min käre pojkvän säger.  Jag kan inte vara helt frisk.

ADHD?
Tourettes?
Kanske damp?
Personlighetsklyvning?
Eller helt enkelt sjuka humörsvängningar?

Frågorna är många...

Men skämt o sido, ibland funderar jag faktiskt på om jag fungerar normalt. Igår ville jag typ dö för att jag inte bodde i en egen lägenhet. Jag grät som ett barn faktiskt. Idag vill jag städa och göra höstigt i mitt rum och börja fundera på vilka julklappar jag ska köpa.

Äsch jag blir inte klok på mig själv. Över till dagens planer:
möte på arbetsförmedlingen, kanske drar en runda på stan,
åker till viaskogarna och sedan myser vi på marknaden.


Det är så mysigt denna helg när marknan är i Glada Hudik.

För det blir officiellt höst när den är över.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0