I don't like to sleep

Visst låter det helt sjukt att man inte tycker om att sova?
Är jag knäpp, helt vrickad eller bara jävligt onormalt tantig?


För det jag menar är att jag inte gillar att sova länge på morgonen. Nu under mina arbetslösa dagar har jag fan inte sovit längre än till 08:00 någon dag. Jo det är faktiskt sant. Piiiiiinsamt... Men idag blev det ett undantag då jag sov till 10:30 och vips - så är huvudvärken här.

En ny hm-katalog kom med posten igår så den har kollats igenom nu lite snabbt.

And I really like inredningen.

Bara sådär jäkligt snyggt, mysigt och enkelt. Nu vill jag ännumer flytta hemifrån.

Snart kommer min kära granne Carolin och kollar på Twilight med mig. Det var inte igår jag såg den så jag har nästan glömt bort om den är bra eller mindre bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0